تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

توصيه ما به شما

     

    توصیه های پزشکی ورزشی

    • نور صفحه نمایش تلفن های هوشمند یا کامپیوتر،ریتم منظم ملوتونین، هورمونی که به تنظیم چرخه خواب و بیـداری کمک می کند را بهم می زند.
    • دوش گرم و سرد بعد از ورزش با انبساط و انقباض رگ ها،دفع مواد زائد از عضلات و افزایش جذب اکسیژن موجب ریکاوری بدن می شود
    • کمبود خواب، سطح هورمون های تنظیم گرسنگی بدن را بهم می ریزد و باعث افزایش اشتهای شما می شود.
    • روغن ماهی تقویت کننده پوست، کاهش دهنده مشکلات قلبی عروقی و کاهش دهنده وزن است.
    • زیاد عرق کردن در ورزش به معنی کالری سوزی بیشتر نیست.در حین ورزش دمای بدن بالا می رود و بدن با عرق کردن دمای آن را کاهش می دهد
    • زرده تخم ­مرغ دارای آنتی­ اکسیدان­ هایی است که سلامتی قلب را بالا می­ برد.

     


    این مطلب تا کنون 48 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 26 شهريور 1393 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : , , ,

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 26 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55485
  • تعداد مطالب :159106
  • بازدید امروز :537486
  • بازدید داخلی :47088
  • کاربران حاضر :130
  • رباتهای جستجوگر:352
  • همه حاضرین :482

تگ های برتر