تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


بهترین منابع غذایی پروتئین برای رشد عضلات

    بهترین منابع غذایی پروتئین برای رشد عضلات

     

    برای افزایش توده عضلانی طبیعتا" باید ورزش ها قدرتی مانند بدنسازی رو انجام بدید. اما همانطور که بارها این نکته رو تکرار کرده ایم، ورزش به تنهایی قادر به رشد عضلات شما نخواهد بود، بلکه باید مواد غذایی مناسب نیز استفاده کنید تا زودتر به هدفتان برسید. برای رشد عضله و کاهش چربی بدن، لازم نیست که یک رژیم سخت داشته باشید! کافیست بدانید چه مواد غذایی برای عضله سازی مفید است.

    غذاهای پروتئین دار بهترین گزینه برای رشد عضلات است، البته نباید از کربوهیدرات، چربی سالم و دیگر مواد مغذی و معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، کلسیم، آهن و ویتامین های مختلف غافل شوید. در این مطلب بهترین منابع غذایی پروتئین برای رشد عضله را به شما معرفی می کنیم.

    گوشت قرمز     

    گوشت قرمز  نمونه ای از منابع غذایی پروتئین است که دارای آهن، روی و ویتامین های گروه  B نیز می باشد. گوشت قرمز نسبت به حجم خود، دارای مقدار زیادی کالری است. اما به خاطر چربی اشباع زیاد آن، نمی توان هر روز به عنوان غذای اصلی خود، گوشت قرمز خورد.

    ماست چکیده

    ماست چکیده سرشار از پروتئین است که می تواند به عنوان یک اسنک سالم مصرف شود. در هر ۲۰۰ گرم ماست چکیده حدود ۱۵ تا ۲۰ گرم پروتئین یافت می شود که در مقدار مشابه ای از ماست معمولی، ۹ گرم وجود دارد.

    تخم مرغ


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : پروتئین ,غذایی ,ماست ,منابع ,عضلات ,گوشت ,غذایی پروتئین ,منابع غذایی ,ماست چکیده ,پروتئین برای ,بهترین منابع ,منابع غذایی پروتئین ,بهترین منابع ,
    بهترین منابع غذایی پروتئین برای رشد عضلات

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 8 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر