تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

طناب بزنید تا به “پوکی استخوان” دچار نشوید

    طناب بزنید تا به “پوکی استخوان” دچار نشوید

    انجام ورزش و فعالیت بدنی برای هر سنی و با هر شرایطی سنی خوب است ولی بعضی از ورزش‌ها برای برخی امراض خاص، فواید مضاعفی دارند.
    کوروش منصوری، متخصص طب فیزیکی، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: طناب زدن از جمله ورزش‌هایی است که برای همه و تمام گروه‌های سنی، تجویز نمی‌شود. این ورزش که از انواع ورزش‌های پرتحرک است و کالری نسبتا بالایی می‌سوزاند، برای سنین پایین و جوانان و ورزشکاران،‌ همچنین خانم‌های جوان برای جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است. به علاوه باعث افزایش قدرت بدنی و ارتقاء حفظ تعادل بدن می‌شود.

    منصوری در ادامه گفت: طناب زدن برای افراد مسن و کسانی که مشکلات تعادل دارند، افرادی که ضعف عمومی بدن دارند و کسانی که مبتلا به پوکی استخوان شده‌اند، توصیه نمی‌شود.

    وی تاکید کرد: این ورزش موجب تحمل وزن بدن می‌شود و به علاوه بر ضد جاذبه زمین است، بنابراین در افرادی که سالم هستند، ورزش خوبی برای جلوگیری از بروز پوکی استخوان است ولی کسانی که دچار پوکی استخوان هستند نباید انجام دهند.

     


    این مطلب تا کنون 93 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ سه شنبه 28 مرداد 1393 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , ,

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 26 مهر 1396

  • تعداد وبلاگ :55485
  • تعداد مطالب :159106
  • بازدید امروز :537636
  • بازدید داخلی :47100
  • کاربران حاضر :131
  • رباتهای جستجوگر:356
  • همه حاضرین :487

تگ های برتر